مزایا و معایب کاشی کف سرامیکی
مزایا و معایب کاشی کف سرامیکی
چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400 ساعت 13:5 | بازدید : 118 | نویسنده : سینا | ( نظرات )
 
مزایا و معایب کاشی کف سرامیکی برای خانه سفارشی شما | خانه های آلوارز

آلوارز هومز می داند که کفپوش سرامیکی می تواند بسیار متنوع باشد. کف سرامیک فواید بسیاری دارد ، از جمله اینکه در برابر آب و لکه ها مقاوم است ، اما معایبی نیز دارد. در این مقاله ما به مزایا و معایب کف سرامیک در خانه سفارشی خود خواهیم پرداخت تا به شما در تصمیم گیری دقیق کفپوش کمک کنیم.

بسیاری از مزایای اضافه شده همراه با نصب کاشی های کف سرامیکی در خانه سفارشی شما است.

مقاومت آب

وقتی کاشی های کفپوش سرامیکی لعاب دار را انتخاب می کنید ، از یک لایه محافظتی که روی مواد قرار می گیرد ، پاداش اضافه می کنید که باعث نفوذ ناپذیری آب و لکه ها می شود. کاشی های لعابدار همچنین در برابر شرایط رطوبت بالا مقاوم هستند ، چیزی که به ویژه برای خریداران خانه در فلوریدا مفید است. این ویژگی ها کاشی و سرامیک لعاب دار را برای محیط های مرطوب مانند حمام و آشپزخانه ایده آل می کند.

اگر کاشی های کف سرامیکی لعاب دار را انتخاب نکردید ، به شما توصیه می شود اگر می خواهید سطح آن را از مایعات محافظت کنید ، باید آنها را آب بندی کنید. ما به عنوان سازندگان لوکس خانه Clearwater ، همچنین توصیه می کنیم که خطوط دوغاب را نیز مهر و موم کنید تا از رطوبت احتمالی منجر به کپک زدن احتمالی جلوگیری کنید.

با دوام

کف سرامیک بسیار سخت است و شکستن کاشی ها به سختی انجام می شود. در صورت نصب صحیح ، کف سرامیک در صورت نگهداری می تواند 10-20 سال طول بکشد. با این حال ، اگر یک کاشی به دلیل ضربه شدید ترک بخورد ، جایگزینی آن ساده است.

تعمیر و نگهداری آسان

مراقبت از کف سرامیک نسبتاً آسان است. به عنوان سازنده های خانگی Clearwater ، می دانیم که آلودگی ها ، لکه ها و مایعات فقط روی سطح کاشی و سرامیک قرار دارند که به شما امکان می دهد آنها را به راحتی پاک کنید. برخی از تعمیرات منظم مانند جارو کردن یا جاروبرقی لازم است.

هیچ نگرانی از آلرژی وجود ندارد

به دلیل سخت بودن سطح کاشی و سرامیک ، تمایل دارد که هیچ کثیفی ، گرد و غبار ، موی حیوانات یا گرده را جذب نکند. این کمک می کند تا هوای فاقد مواد تحریک کننده برای افرادی که از آلرژی رنج می برند ، باشد.

معایب کاشی های کف سرامیکی

همراه با مزایا ، معایب کاشی کف سرامیک نیز به وجود می آید.

سطح سخت تر

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، کف سرامیک بسیار سخت است. گرچه این کار تمیز کردن و نگهداری را آسان تر می کند ، اما همچنین ایستادن را نیز ناخوشایند می کند. این ماده ، برخلاف کفهای انعطاف پذیر ، با استفاده از زیراندازهای بالشتکی نرم نمی شود ، به این معنی که ممکن است برای بعضی ها گزینه مناسبی نباشد. با این حال ، سختی سرامیک را می توان با استفاده از فرشهای پرتاب یا فرش های منطقه ای در مکان هایی که مردم برای مدت طولانی ایستاده اند ، مانند جلوی سینک آشپزخانه ، جبران کرد.

سرامیک ماده ای سرد است

کف سرامیک متأسفانه خیلی گرم نمی شود. هنگامی که در زمستان سردتر می شود ، پیاده روی می تواند ناراحت کننده باشد. همچنین ، در یک روز گرم تابستان کفپوش گرمتر از حد معمول خواهد بود.

وزن سنگین تر

کاشی و سرامیک می تواند بسیار سنگین باشد ، به این معنی که در برخی موارد ، ممکن است انتخاب مناسبی برای نصب های طبقه بالا نباشد. اگر می خواهید کف طبقه سرامیکی را در طبقه دوم یا سوم نصب کنید ، ما توصیه می کنیم یک متخصص حرفه ای را بررسی کنید تا یکپارچگی ساختار را بررسی کند تا فشار بیشتری به آن وارد نکنید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان جدیدترین کاشی و سرامیک روز دنیا و آدرس ceramictilenew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 19
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 1
:: بازدید هفته : 4
:: بازدید ماه : 4
:: بازدید سال : 81
:: بازدید کلی : 443